Ugrás a tartalomra Ugrás a navigációs menübe
EGH20CA
Típus:
EGH20CAZAC

Wymiary montażowe

Momenty

Méretek
H Összmagasság 28 mm
H1 6 mm
N 11 mm
W Futókocsi szélessége 42 mm
B 32 mm
B1 5 mm
C 32 mm
L1 48,1 mm
L Futókocsi hossza 69,1 mm
K1 12,3 mm
K2 4,15 mm
G 12 mm
M M5
l 7 mm
T 7,5 mm
H2 6 mm
H3 6 mm
Tömeg 0,24 kg
Terhelhetőségek és nyomatékok
Cdyn Dinamikus terhelhetőség 10310 N
C0 Statikus terhelhetőség 21130 N
M0X Statikus nyomaték 220 Nm
M0Y Statikus nyomaték 160 Nm
M0Z Statikus nyomaték 160 Nm
HICOAT CZS HIWIN bevonat
A HICOAT CZS olyan vékony rétegu horganybevonat, ami jó korrózióvédelmet ás jó kopásvédelmet biztosít még a sugarakban és az élekben is. A katódos védohatásnak köszönhetoen a kisebb csupasz helyek is védettek maradnak. Ez a bevonattal el nem látott alkatrészekkel ellentétben egyértelmuen hosszabb ideig használható. A CZS bevonat a HG, EG, és CG gyártási sorozatnál áll rendelkezésre. További információkat a "Profilsínvezetések" katalógus "HIWIN bevonatok a profilsínvezetésekhez” fejezetében találhat.

HICOAT CTS HIWIN bevonat
A HICOAT CTS olyan vékony rétegu krómbevonat, ami jó korrózióvédelmet ás jó kopásvédelmet biztosít. A kiváló kopásállóság a bevonat nagyon jó keménységébol következik. A CTS-bevonat Cr(VI)-mentes és élelmiszer-álló. A HG, EG, CG és WE gyártási sorozat áll rendelkezésre. További információkat a "Profilsínvezetések" katalógus "HIWIN bevonatok a profilsínvezetésekhez” fejezetében találhat.

Statikus terhelhetőség C0
Ha a profilsínvezetés a mozgatás vagy nyugalmi helyzet közben túlságosan nagy terhelésnek vagy ütésnek van kitéve, a menetpálya és a golyók között helyi maradandó deformáció keletkezik. Ha ez a maradandó deformáció egy bizonyos mértéket meghalad, az csökkenti a megvezetés zökkenomentes muködését. A statikus terhelhetoség az általános meghatározás szerint olyan statikus terhelésnek felel meg, ami maradandó 0,0001 × golyóátméro deformációt okoz azon az érintkezési ponton, ami a legjobban terhelodik. A táblázatban az értékek minden egyes profilsínvezetésre vonatkozóan kerülnek megadásra. Ezen táblázatok segítségével a tervezo ki tudja választani a megfelelo profilsínvezetést. A maximális statikus terhelés, aminek a profilsínvezetés ki van téve, a statikus terhelhetoséget nem haladhatja meg.

Megengedett statikus nyomaték M0
A megengedett statikus nyomaték az a nyomaték, ami irányában és méretében megfelel a mozgatott alkatrészek statikus terhelhetoségi értékkel megadott legnagyobb terhelhetoségének. A megengedett statikus nyomaték a lineáris mozgatórendszereknél három irányhoz van meghatározva: MX, MY és MZ.

Tömöracél futókocsi, SE
Tartósan 80 °C feletti homérsékleteknél való használathoz acél terelorendszerekkel ellátott "tömör acél"-futókocsi ajánlott. A standard végzáró tömítések hoálló végtömítésekre, a profilsín muanyag fedosapkái pedig sárgaréz fedosapkákra cserélhetok.

E2 hosszú idejű kenőegysége
A hosszú ideju kenést biztosító kenoegység jelentosen megnöveli az utánkenési idoközöket. Az alkalmazástól és a környezeti feltételektol függoen, egészen az élettartamkenésig. Ezenkívül jelentosen csökkenti a kenoanyag-fogyasztást, mivel csak az a kenoanyag mennyiség kerül felhordásra, amire valóban szükség van. A kompakt építésmódnak, valamint a speciális szerkezetnek köszönhetoen a futókocsi bármilyen helyzetben felszerelheto anélkül, hogy az befolyásolná a kenohatást. A hosszú ideju kenést biztosító kenoegység -10 °C és +60 °C közötti homérséklet-tartományban használható.

Megnevezés Cikkszám Leírás  
EGR20R4000H 5-001530  
EGR20R4000C 5-001978  
EGR20T4000H 5-001532  
EGR20T4000C EGR20T4000C  
Megnevezés Cikkszám Leírás  
HK2001A 5-001542  
MK2001A 5-003022  
MKS2001A 5-003025  
Megnevezés Cikkszám Leírás  
EG-20-E2-KIT-SS 5-001567  
EG-20-E2-KIT-DD 5-001565  
Megnevezés Cikkszám Leírás  
EG-20-SS 5-001575  
EG-20-DD 5-001564  
EG-20-ZZ 5-001576  
EG-20-KK 5-001572  
Megnevezés Cikkszám Leírás  
EG-20-E2-KIT-ZZ 5-001568  
EG-20-E2-KIT-KK 5-001566  
Megnevezés Kategória Termék Méret Nyelv
Prowadnice z szyną profilową Formularz projektowy Prowadnice z szyną profilową 173 KB
Prowadnice z szyną profilową Katalog Prowadnice z szyną profilową 7 MB
Prowadnice z szyną profilową Instrukcja montażu Prowadnice z szyną profilową 5 MB
Tovább a letöltőközponthoz
Prowadnica z szyną profilową – smarowanie smarem przez gniazdo smarowe
Ten film wideo pokazuje, jak mozna montowac adapter smarowniczki na wózku prowadnicy z szyna profilowa. Dzieki temu naklady na smarowanie sa redukowane do minimum. Srodki smarne zasadniczo zmniejszaja zuzycie, chronia element przed zabrudzeniem i tym samym wydluzaja okres uzytkowania. Smar jest elementem konstrukcyjnym i z tego wzgledu nalezy go uwzglednic juz na etapie projektu maszyny. Prowadnice z szyna profilowa HIWIN potrzebuja, jak kazde lozysko toczne, wystarczajacego zaopatrzenia w smary. W zasadzie mozliwe jest w tym przypadku zarówno smarowanie smarem stalym jak i olejem.

Jednostka smarowania długotrwałego prowadnicy z szyną profilową
Jednostka smarowania dlugotrwalego dla prowadnic z szyna profilowa umozliwia wielokrotne zwiekszanie okresów miedzy smarowaniami i tym samym znaczne zmniejszenie czestotliwosci konserwowania. W zaleznosci od potrzeb mozliwe jest zamontowanie az dwóch jednostek smarowania dlugotrwalego na wózek.
Montaż i demontaż osłon
Zaslepki sluza do zabezpieczania otworów montazowych szyn profilowych przed wiórami i zanieczyszczeniem. Ten film wideo pokazuje, jak latwo mozna montowac i demontowac nakladki stalowe, mosiezne lub wykonane z tworzywa sztucznego.
Sposób działania prowadnicy z szyną profilową
Prowadnica z szyna profilowa umozliwia liniowe przemieszczanie za pomoca rolek. Dzieki zastosowaniu kulek lub rolek miedzy szyna a wózkiem mozna osiagnac bardzo precyzyjny ruch liniowy prowadnicy z szyna profilowa.
Opór przesuwu w zależności od stanu smarowania
Opór przesuwu wózka zalezy od wielu czynników, np. obciazenia, temperatury, smaru (smar staly, smar plynny, olej), ilosci smaru, predkosci przesuwu, serii, wielkosci lub systemu uszczelnienia. Podanie konkretnego oporu przesuwu jest wiec mozliwe tylko przy okreslonych warunkach ramowych. Istotnym czynnikiem jest tutaj smar i stan smaru. Szczególnie przy swiezym smarowaniu znacznie wzrasta opór przesuwu. Jednak juz po 15-metrowej fazie dotarcia opór przesuwu zmniejsza sie o ok. 50%.

Fazowanie maszynowe lub ręczne
Ten film wideo pokazuje, jak dziala maszynowe i reczne fazowanie krawedzi przy prowadnicach z szyna profilowa.